יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

איזה אתר הזמנות הכי זול למלון Tony Resort Phuket, פוקט, תאילנד, ברגע זה

פוקט, תאילנד, Tony Resort Phuket

Tony Resort Phuket

Tony Resort Phuket הוא כפר נופש הממוקם במרכז פאטונג ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-Soi Bangla וJungceylon Shopping Center are. בTony Resort Phuket תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

הספא של כפר הנופש מציע מבחר טיפולים מענגים כמו למשל מספרה, עיסוי וסלון יופי. בנוסף לשירותי כביסה ובריכה, יש בכפר נופש מספרה, המרת מטבע זר וכספת. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בנוסף יש כספומט וספר בתוך שטח כפר הנופש.

החדרים מכילים כספת, טלוויזיה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים מצויידים במקרר, מיני בר ומגהץ ולנוחותכם כפר הנופש מציע גם שירות חדרים.

בהכפר נופש תמצאו מסעדה ובר בהם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל בסוף היום. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, במרחק הליכה יש מגוון רחב של מסעדות וברים.

נמל התעופה הבינלאומי בפוקט ממוקם במרחק קצר של 50 דקות נסיעה ברכב. Loch Palm Golf Club וKata View Point נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מTony Resort Phuket. טיולים מאורגנים והזמנות לנסיעות ניתן לארגן דרך דוכן ההזמנות של כפר הנופש.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, טיולים מודרכים, טרקלין, מסאז', ספר/מכון יופי, סלון יופי, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מעלית, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 292 ביקורות אורחים
52 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 49 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 44 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
42 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 36 חשבו שהמחיר היה הוגן
80 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 73 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
61 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 51 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 16 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד

206/30 Rat-U-Thit 200 Pee Road Patong Beach Kathu, פוקט, תאילנד

View Larger Map

 

hotels-seeker.com Tony Resort Phuket למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בTony Resort Phuket באתר hotels-seeker.com.

Tony Resort Phuket
פוקט
תאילנד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה